6 תשובות
ואם זה ביגלל הקורונה תגידי שתהיה אם מסיכה וקפפות
שואל השאלה:
לא
לא
אנונימית
???
הם לא מרשים לך ביגלל הקורונה
אה אז למה
שואל השאלה:
אבל זה לא בגלל בקורונה בפעם האלף ותלמדי לכתוב דחוף כי את מביכה את עצמך
אבל זה לא בגלל בקורונה בפעם האלף ותלמדי לכתוב דחוף כי את מביכה את עצמך
אנונימית
באותו הנושא: