התחברות
הרשמה
איזה חיה היא החיה בסיפור "היפה והחיה"?
21 באוקטובר 2020, 16:40
חיה
היפה החיה
סרט
3 תשובות
היא יותר מפלצת כביכול ופחות חיה כי היא לא מוגדרת כמו חיה מסוימת
נ
נו מה..
חיית מין
א
אקסדי
לא חיה נראה לי מפלצת
C
Camellia
באותו הנושא:
יש לכם חיית מחמד אם כן איזה חיה ואיזה סוג
איזו חיה לדעתכם היא החיה הכי אכזרית בטבע?
יש לכם חיית מחמד בבית אם כן איזו חיה אם לא אז איזו חיה הייתם רוצים?
איזה חיה אתם הכי אוהבים ואיזה חיה אתם הכי שונאים?
אם הייתם צריכים לבחור חיה לגדל כל חיה בעולם איזה חיה הייתם בוחרים?
לאיזה גילאים הסרט "היפה והחיה"?
החיה בסרטון זה החיה האהובה עליי מה החיה האהובה עליכם?
אם סיפורים דימיוניים היו מתעוררים לחיים, באיזה סיפור הייתם רוצים לחיות?
איזה חיה היא החיה הכי אצילית?
אם הייתם יכולים לבחור איזה חיה שבא לכם איזה חיה תהיו ?
אם הייתם יכולים לאמץ כל חיה שבעולם (אפילו חיות בר או כזה), איזו חיה זאת הייתה?