6 תשובות
לא, 'היא' עדיין גבר מבחינה הורמונלית ופיזית, רק שחתכו ושינו את הגוף מבחוץ. זה גם חטא מאוד חמור וגם אומר לי שהיא/הוא לא אוהב/ת את עצמו/ה אחרת לא היה/הייתה מסכימ/ה לזה...
אני מדגיש, זה מדבר על זוגיות, אני אכבד אותו/ה כמו כל אדם.
אנונימי
אני הייתי יוצאת בכל מקרה כי אני בי
אבל גם אם הייתי רק לסבית הייתי יוצאת כי מבחינתי אם מישהו מגדיר את עצמו כמשהו אחר זה בסדר וזה בחירה שלו...
ואם מבחינתו הוא בן אז הוא בן ואם מבחינתה היא בת אז היא בת ואף אחד לא צריך להתערב
אנונימית
כן ממש אין לי בעיה אני אתייחס אליה כאילו היא בת למרות שאני כן הייתי רוצה לדעת מזה ואני לא חושב שלהסתיר דברים כאלה זה נכון
לא, לא נמשך לזה.. לא שופט או נרתע פשוט אין משיכה מינית בכלל
לא
חשוב משיכה מינית בקשר ופשוט לא יהיה את זה אז לא