20 תשובות
כן
אנונימית
מה לא פייר
לא אחי הם עושים את זה בהתנדבות אחי
שואל השאלה:
כן נכון הלוואי עליי
כן נכון הלוואי עליי
אנונימי
לא,מי שמוחק שאלות נקרא נאמן
והם לא מרוויחים שקל
והם לא מרוויחים שקל
אה לא ידעתי שהם מקבלים כסף על זה אבל מצד שני יש בזה הגיון. חשבתי זה בהתנדבות. מגניב, שיהנו להם.
לא פיירר
הם ביקשו להיות נאמנים. הם לא מרוויחים
שואל השאלה:
ואתם חושבים שהם שואלים חלק מהאנשים הנאמנים לעבוד אצלם בכסף?
ואתם חושבים שהם שואלים חלק מהאנשים הנאמנים לעבוד אצלם בכסף?
אנונימי
הנאמנים לא מרוויחים מזה כסף
זה בהתנדבות
זה בהתנדבות
שואל השאלה:
כל הכבוד לך
כל הכבוד לך
אנונימי
מה לא
עריכה:נאמנים אל תתעלמו מהשאלה הזו תשתפו אותנו
עריכה:נאמנים אל תתעלמו מהשאלה הזו תשתפו אותנו
היי, זה אנחנו הנאמנים
אנחנו לא עובדים, אנחנו מתנדבים
אנחנו אוהבים את סטיפס ומשתדלים להפוך אותו למקום נעים יותר על ידי מחיקת דברים שלא עומדים בחוקים
לא מקבלים על זה כלום מלבד הרגשה טובה של נתינה :)
אנחנו לא עובדים, אנחנו מתנדבים
אנחנו אוהבים את סטיפס ומשתדלים להפוך אותו למקום נעים יותר על ידי מחיקת דברים שלא עומדים בחוקים
לא מקבלים על זה כלום מלבד הרגשה טובה של נתינה :)
הרוב פה צבועים ממש.
אני ראיתי הרבה פוסטים צבועים באתר, מתנצלת זה השיא וזה כבר באמת לא נחמד מצידכם שאתם משקרים.
אתם העיקר אומרים כל יום: נאמנים לא עושים פה כלום, הם מוחקים שאלות סתם, שיעופו מפה... ואז אתם משבחים אותם ועוד ליטרלי אומרים שמגיע להם שכר על זה.
אז לכל הנאמנים התמימים שקוראים את המחמאות פה - אל תרגישו מיוחדים יותר מדי.
ולשאלה, לא מגיע להם כסף לא על כל דבר מגיע כסף. אלה רק נאמנים באתר אינטרנטי. סה"ר וער"ן וכל העמותות האלה ברשת עובדים 24 שעות ביממה ולא מרוויחים כלום, שקל. למה? כי הם מתנדבים. וגם אתם, נאמנים, מתנדבים. אז אם אתם חושבים שמגיע לכם כסף על כל מה שאתם עושים באתר אתם לא ראויים להיות נאמנים. וסטיפס לא חייב לכם כלום.
לפחות אני אומרת את האמת ואת מה שכולם כאן באתר חושבים עלייכם.
אני ראיתי הרבה פוסטים צבועים באתר, מתנצלת זה השיא וזה כבר באמת לא נחמד מצידכם שאתם משקרים.
אתם העיקר אומרים כל יום: נאמנים לא עושים פה כלום, הם מוחקים שאלות סתם, שיעופו מפה... ואז אתם משבחים אותם ועוד ליטרלי אומרים שמגיע להם שכר על זה.
אז לכל הנאמנים התמימים שקוראים את המחמאות פה - אל תרגישו מיוחדים יותר מדי.
ולשאלה, לא מגיע להם כסף לא על כל דבר מגיע כסף. אלה רק נאמנים באתר אינטרנטי. סה"ר וער"ן וכל העמותות האלה ברשת עובדים 24 שעות ביממה ולא מרוויחים כלום, שקל. למה? כי הם מתנדבים. וגם אתם, נאמנים, מתנדבים. אז אם אתם חושבים שמגיע לכם כסף על כל מה שאתם עושים באתר אתם לא ראויים להיות נאמנים. וסטיפס לא חייב לכם כלום.
לפחות אני אומרת את האמת ואת מה שכולם כאן באתר חושבים עלייכם.
מה!! אני בשוק סטיפס תביאו לי כסף גם
לא מביאים לאף אחד כסף סטיפס זו לא עבודה זו התנדבות. אל תאמינו לכל דבר שאתם רואים או שומעים.
אבל ממש לא רובם
לא בקטע להעליב אבל להיות נאמן סטיפס זה באמת לא שווה, אתה צריך להשקיע פה שעות על גבי שעות ואתה לא מקבל תמורה אין בזה הגיון אם מנהלי האתר היו חכמים הם היו שמים פה פרסומות שלפחות היו מקבלים קצת כסף
הנאמנים לא מרוויחים מזה כסף, יש כאלה שממש רוצים לעשות את זה
אף נאמן לא אמר שמגיע לו כסף הזה.
אפילו שלדעתי לנאמנים הבכירים מגיע.
ערן וסהר הן עמותות... תורמים להם כסף מבחוץ, חוץ מהמתנדבים שם שעוד איך שהוא מתייחסים אליהם יותר יפה מלנאמנים פה, סהר וערן מעסיקים גם אנשי מקצוע
אפילו שלדעתי לנאמנים הבכירים מגיע.
ערן וסהר הן עמותות... תורמים להם כסף מבחוץ, חוץ מהמתנדבים שם שעוד איך שהוא מתייחסים אליהם יותר יפה מלנאמנים פה, סהר וערן מעסיקים גם אנשי מקצוע