8 תשובות
עדיין . תורידי מתחת לסנטר
שואל השאלה:
אני לא לגמרי מוריה אני שמה על הסנטר^^
אנונימית
אז מעולה לא יתנו לך דוח.
4AM
שואל השאלה:
בטוח?!!??!!?
אנונימית
כן. שוטרים לא עוצרים עם הניידת במיוחד כדי לתת דוח לאנשים. יש להם דברים חשובים לעשות.
והם יותר מפקחים על מקומות ציבוריים כמו ליד קניונים וחנויות.
4AM
שואל השאלה:
אבל אין פה אף אחד
אנונימית
לא כדאי להוריד אף פעם.
את יכולה להוריד רק מתחת לסנטר ולהרים כשמגיע מישהו. אל תורידי לגמרי או שיתנו לך דוח.
4AM
לא אל תורידי מסיכה את עדיין בחוץ