5 תשובות
אמאלהלהלהלהללהלהל ל
חחח זה זהב
אני לא יודע אנגלית ממש טוב אבל אני לפעמים כותב שירים על מה שעובר עלי וזה די מקל עלי בכל מקרה אני אני משתתף בצערך לגבי זה שהוא בגד בך.
שואל השאלה:
אין מנגינה אבל אם את תעשי לזה קאבר תגידי לי
אנונימית
אני צוחקת מזה כבר איזה שלוש דקות, יש לזה מנגינה באלי לעשות לזה קאבר