4 תשובות
אני הולך לטיפול בהרצליה שזה בלייזר
אני חושב שזה מקום בטוח בקליניקה (יש לי כתם לידה באזור החזה)
אנונימי
ניתוח
ישאר צלקת ויש משחות נגד צלקות ואז הצלקת תעלם
אי אפשר
למה לך זה סתם