התחברות
הרשמה
מה דעתכם על "חברת הכנסת" שלנו מירי רגב? (מביך אותי שפונים אליה בתור חכית)
21 באוקטובר 2020, 11:48
מירי רגב
3 תשובות
בושה שהיא בכנסת שלנו.
ה
הגירפה הנמוכה
היא לא שרה?
היא בוודאות שרה לשעבר.
א
אנוכי=אני
אין על מירי רגב אללה שכונה כפיים
W
Weed Man
באותו הנושא:
למה שהיחס שלנו לעוברי עבירות יהיה תלוי בדעת החברה (שאין דעותיה נכונות) ולא בדעת התורה?
מה דעתכם על הכנסת שלנו ?
מ1-10 כמה כוח לפי דעתכם יש ליופי בחברה שלנו?
מה דעתכם על הכנסת מהגרים למדינות ?
מה הפאקים הכי גדולים בחברה שלנו לדעתכם?
מה אתם חושבים על זה שהממשלה העלו את המשכורות של עצמם ושל חברי הכנסת.. בעוד שבמדינה שלנו נלחמים על כל שקל נוסף?
חברת הסלולר שלנו יכולה לדעת מה אנחנו מחפשים באינטרנט שלנו?
מה דעתכם על החברה שלנו ב2019 ועל הממשלה??
מי חבר הכנסת הכי חתיך לדעתכם?
לדעתכם במטוס יש אפשרות של הכנסת כבל USB או אפילו שקע כדי להטעין טלפון?
למה שרוב האנשים פה שואלים מה הדעה שלנו על שירים הם מביאים שירים מליפני הספירה ?