3 תשובות
עזבי אותם הם בכלל לא מגיעות לך
מגיע לך חברות טובות באמת..
ואת לא לבד, תמיד יש לך את המשפחה ואת גם יכולה למצוא בתקופה הזאת המון חברים מהאינטרנט שיעזרו לך ויהנו איתך.

מוזמנת לדבר איתי אם בא לך 3>
הן ליטרלי לא רצו להיות איתך באיזה קטע אולי תלכי לשאול אותן מה הבעיות שלהן שיתנו הסבר הגיוני
אנונימית
this is my story
אנונימית