4 תשובות
כן, בהתחלה העיניים צריכות להתרגל. אם אחרי שבוע זה לא עובר אולי שווה להתייעץ עם רופא אבל עד אז זה בסדר.
כן, בכל זאת הגדלת מספר
אבל תבדקי אולי זה לא המספר המתאים לך כי מספר מתאים לא אמור לכאוב
אבל תבדקי אולי זה לא המספר המתאים לך כי מספר מתאים לא אמור לכאוב
כן זה הגיוני כמה ימים וזה יעבור
הגיוני אבל זה לא טוב. זה אומר שהמספר גבוהה לך מידי.
מספר מתאים לא אמור לעשות סחרחורת או לגרום לכאבי ראש. זה יכול להיות טיפה מוזר, אבל לא לרמה של סחרחורת וכאבי ראש.
כמובן שתתרגלי לזה, רק חבל כי זה מחליש את הראייה שלך ככה.
מספר מתאים לא אמור לעשות סחרחורת או לגרום לכאבי ראש. זה יכול להיות טיפה מוזר, אבל לא לרמה של סחרחורת וכאבי ראש.
כמובן שתתרגלי לזה, רק חבל כי זה מחליש את הראייה שלך ככה.
באותו הנושא: