התחברות
הרשמה
שתיתי טיפה מים, אפשר עדיין להישקל?
לא שתיתי אפילו רבע כוס
פשוט לקחתי כדור
21 באוקטובר 2020, 10:16
מים
3 תשובות
כמובן
.
.Wendigo
עדיף להישקל בבוקר ישר שקמים אחרי הפיפי הראשון, זה המשקל הכי מדוייק
H
Hermione.granger
כן אבל כמו שאמרו לפני עדיף בבוקר להישקל
m
madisonbeer_kyliejenner
באותו הנושא:
אני רוצה להישקל אפשר לעשות את זה עם בגדים או בלי
שתיתי 5 (חמישה) כדורי אופטלגין בגלל כאבי ראש חזקים לא עוזר עדיין אפשר לשתות עוד אחד?
אני רוצה להישקל אבל שתיתי מים ואמרו לי שאמורים להישקל לפני ששותים... זה משנה?
אני רגילה להישקל בבוקר והיום לא אכלתי או שתיתי כלום עד עכשיו אז זה עדיין נחשב המשקל האמיתי שלי עכשיו?
שתיתי אתמול במסיבה איזה 9 שוטים כזה וקמתי היום סבבה כזה אבל עדיין מסוחרר טיפה כזה זה נורמאלי?
מה אפשר לעשות אם בצו ראשון אני צריכה להישקל אבל ממש לא רוצה?
אפשר להישקל בלי משקל?
שתיתי חצי ליטר עארק מאחד עשרה עד עכשיו ואני עדיין רק בראש שתיתי נקי בלי ערבוב
כמה זמן אחרי האוכל אפשר להישקל?
אפשר להישקל בזמן מחזור?
אני יכולה להישקל עכשיו אם לא אכלתי ולא שתיתי היום כי עכשיו קמתי?