אני פשוט משועממת, אתם תחשבו שאני מתנשאת אבל כבר אפילו כתבתי ספר, אני מבינה יותר ממה שהמורה מבינה כי אני מכירה אותה אישית וגם ההורים שלי ואני למדתי כבר הכל היא מלמדת אותם נושאים שלמדתי ממזמן, אני עוד מעט עושה בגרות מוקדמת ואני בכיתה ט.. ואני פשוט משועממת, גם כן בלשון ואני כמעט נרדמת.. קיצר מה לעשות?