5 תשובות
שואל השאלה:
אבל יש המון שאלות שלא נתנו עליהן תשובה מספקת או תשובה בכלל, ואני רוצה לענות עליהן, ואוגוסט זה לא נחשב ישן.^^^
אבל יש המון שאלות שלא נתנו עליהן תשובה מספקת או תשובה בכלל, ואני רוצה לענות עליהן, ואוגוסט זה לא נחשב ישן.^^^
אנונימית
בעבר הי אפשרות אבל עכשיו מנעו כדי למנוע ספאמים כזה בשאלות לא רלונטיות
בפלאפון אני מצליח, במחשב לא
גם אצלי זה ככה. אני לא יודעת למה אבל אחרי תקופה מסויימת אי אפשר לענות יותר (גם לא לערוך תשובות ישנות או שאלות ישנות)
כנראה רק אצלך.. אני מגיב מלא ל2008
באותו הנושא: