5 תשובות
אני לא יודעת מספרים אבל אני כן יודעת להגיד שהרוב עוברים את הראיון
הם עושים אותו קל בכוונה כי הם יודעים שכל מי שלא מתאים כנראה יפול/יפרוש במהלך הקורס
הם עושים אותו קל בכוונה כי הם יודעים שכל מי שלא מתאים כנראה יפול/יפרוש במהלך הקורס
אצלי עברו באזור ה64 ראיונוץ
אצלי מתוך 90 שנבחנו התקבלו בערך 60 (אנחנו תחנה קטנה)
אצלנו באו לראיונות בסביבות 160 התקבלו 120 ועכשיו סיימנו קורס ואנחנו 60
אוקי שאלתי חברה שלי שהיא מדריכה- בתחנה שלי שהיא כפס אז מאות ילדים התראיינו ומקבלים רק בערך 90(יש 3 כיתות) בהצלחה!
באותו הנושא: