7 תשובות
אין להם ברירה חחח
אבל כן מוזר
עריכה: יש מקצועות שמאוד קשה ללמוד לבד, אין שום סיכוי שאני לומדת חומר של 5 יחל מתמטיקה או מחשבים לבד
שואל השאלה:
מה זה אין ברירה בטח שיש

מה הבעיה שפשוט ישלחו את כל החומרי הלימוד באתר של בית ספר וכל אחד ילמד את זה לבד בזמן החופשי במקום פשוט לתקוע את כולם 8 שעות רצוף מול מסך מחשב
אנונימי
אני מסכימה איתך זה קשה לשבת הרבה במסך וללמןד צודקת
נכון את צודקת
מה כבר אפשר לעשות.. קודם כל צריך להיות איזושהי שגרה לתלמידים. דבר שני יש חומר שצריכים ללמוד. אין מה לעשות. לתת רק משימות זה גם לא צורת למידה אידיאלית, מה שכן רעיון טוב זה לשלב - לא ללמוד רק בזום אלא חצי חצי, אבל גם ככה יוצא המון שעות מול המסך.. ובאמת שאני הכי סובלת אני עוד שנייה זורקת את המחשב מהחלון אבל אני מבינה גם את הצד השני.
שואל השאלה:
צר לי להגיד אבל להיות מרותק מול המחשב כמו בן ערובה במשך 8 שעות רצופות זו לא שגרה ואין מה להשוות את זה בכלל עם שגרה, צריך פשוט לקבל את זה שזה המצב ואין איך באמת "לשמור על שגרה", אין מה לעשות. אני חושב שהכי טוב שתלמידים יתחילו ללמוד לבד
אנונימי
הרבה יותר טוב מזום - דפי עבודה שילדים אוהבים:
https://www.kids-world.org.il/worksheets-for-kids/