8 תשובות
כל הכבוד כפרע
ידוקר
תמשיך ככה
אנונימי
אם זה אמיתי אז באמת שאתה חרא וכנראה שיש לך אוובר אגו
גבר ממש לא!! חרא של בן אדם כן וגדול!!!
אנונימי
שזה הספאם הכי גרוע שקראתי
מה אתה מנסה להשיג פה? מלחמת אחים על האגו שלך?
גם אם זה מה שקורה._. בבקשה תפסיק;(
אוקי?רוצה כיף?
פעם שנייה שראיתי את השאלה הזאת בסטיפס, אז... יופי לך, זה בטח הישג מעולה לגרום לשנאה