5 תשובות
^חד משמעית
לפי דעתי הפסטיגל עשה את שלו , הגיע הזמן לבטל אותו
זה הפך ליום בחיי נועה קירל
כנראה שזול להם להביא אותה
זה הפך ליום בחיי נועה קירל
כנראה שזול להם להביא אותה
זה היה יכול להיות פסטיגל סביר
בכללי זה פשוט מתדרדר משנה לשנה
בכללי זה פשוט מתדרדר משנה לשנה
צריכים לבטל את הפסטיגל בקצב הזה.
אנונימי
נו כי נועה קירל שם מה אתם מצפים , נועה קירל מבחינתם היא " מחזיקה את הפסטיגל " פתטי , רק שלא יהיה שם ריקוד אחד של טיקטוק או קטע מכפולה , אני אשחוט'תם
הכל טוב שם חוץ מזה :
דבר ראשון : יש שחקנים שהיו ב2 , 3 פסטיגלים והם כבר " מפורסמים " כמו : אוראל , נועה קירל , אנה זק וקווין רובין .
דבר שני : כל שיר שנועה קירל עושה דואט עם מישהו מהפסטיגל נהרס , השיר לעוף נהרס ובטח השיר נסיכת פופ יהרס
דבר שלישי : הסרט נורא משעמם וצפוי שנועה קירל תהיה השחקנית הראשית
דבר רביעי : העלילה גרועה לדעתי ואין אקשן והכל , הכל חייב להיות " אהבה " ושתמיד יהיה זוג .
בקיצור אני לא חושב שזה יהיה מישהו , אם זה 40 שנה הם היו צריכים לעשות עלילה טוב , לעשות משהו משמעותי ושנועה קירל לא תהיה הכוכבת הראשית , אולי ציפי שביט או טל מוסרי ..
נורא התאכזבתי אבל אמא שלי קנתה לאחיות שלי מפתח ואחותי הקטנה רוצה שאני אראה איתה.... אז אני אראה
בנתיים זה דעתי , סביר להניח שדעתי תשתנה בהמשך .
הכל טוב שם חוץ מזה :
דבר ראשון : יש שחקנים שהיו ב2 , 3 פסטיגלים והם כבר " מפורסמים " כמו : אוראל , נועה קירל , אנה זק וקווין רובין .
דבר שני : כל שיר שנועה קירל עושה דואט עם מישהו מהפסטיגל נהרס , השיר לעוף נהרס ובטח השיר נסיכת פופ יהרס
דבר שלישי : הסרט נורא משעמם וצפוי שנועה קירל תהיה השחקנית הראשית
דבר רביעי : העלילה גרועה לדעתי ואין אקשן והכל , הכל חייב להיות " אהבה " ושתמיד יהיה זוג .
בקיצור אני לא חושב שזה יהיה מישהו , אם זה 40 שנה הם היו צריכים לעשות עלילה טוב , לעשות משהו משמעותי ושנועה קירל לא תהיה הכוכבת הראשית , אולי ציפי שביט או טל מוסרי ..
נורא התאכזבתי אבל אמא שלי קנתה לאחיות שלי מפתח ואחותי הקטנה רוצה שאני אראה איתה.... אז אני אראה
בנתיים זה דעתי , סביר להניח שדעתי תשתנה בהמשך .
אנונימי