5 תשובות
ללכת לבדיקה
ללכת לרופא. זה כנראה משהו פסיכולוגי
אם את רואה שזה ממשיך תתקשרי למדא
קורה לי מלא
זה עובר כשלא שמים לב זה מאוד פסיכולוגי לדעתי
זה עובר כשלא שמים לב זה מאוד פסיכולוגי לדעתי
סביר להניח שאת עוברת תקופה לא קלה.
מתי זה יכול לקרות ?
עודף לחץ ומתח.
חוסר פריקה של רגשות.
מטענים שעל הלב שלך.
כאב מסוים שאת מרגישה בלב..אני מדברת על משהו רגשי
עומס
עומס פיזי
מאמץ
חוסר מנוחה
ויש עוד הרבה
פשוט צריך לדעת לנשום עמוק ולהרפות.
בשמחה אם באלך לדבר בפרטי.
מתי זה יכול לקרות ?
עודף לחץ ומתח.
חוסר פריקה של רגשות.
מטענים שעל הלב שלך.
כאב מסוים שאת מרגישה בלב..אני מדברת על משהו רגשי
עומס
עומס פיזי
מאמץ
חוסר מנוחה
ויש עוד הרבה
פשוט צריך לדעת לנשום עמוק ולהרפות.
בשמחה אם באלך לדבר בפרטי.
באותו הנושא: