5 תשובות
אני פה בשבילך ;)
ויש פה עוד מליון משתמשים שיעזרו לך מתי שרק תרצי !!
עזבי הם סתם ז*ל אני תמיד פה
כנראה שתופסים אותך כבן אדם שמייעץ ולא כאחד שקשה לו.
את נמצאת בשביל אחרים והם לא בשבילך? הם לוקחים אותך כמובן מאליו, לאנשים כאלה לא ככ מגיעה העזרה שלך.
אולי את חזקה מספיק בשביל להסתדר לבד
אולי הגיע הזמן שתראי מה עובר עליך גם ותבקשי עזרה גם , גם לך מגיע שיעזרו לך באותה מידה שאת עוזרת לאחרים.