10 תשובות
אין תגובה.
אנונימית
בעד
תאורטית בעד אבל הקשר לחרדים:
א. צבא שמתנגד לך לא יעזור לך.
ב. תחשבו שנייה על זה, יש אוכלוסייה גדולה מאוד יחסית שיש לה ויכוחים רבים עם האוכלוסייה הכללית עוינות.
בואו ניקח את הבנים הכי צעירים חוזרים שלה, ניתן להם נשק, ונעצבן אותם עוד יותר.
זה בטוח יעזור לנו.
בקיצור אני בעד שוויון אבל הרעיון לא עובד. הייתי מעדיף שרעיון כזה יעבוד אבל הוא פשוט לא . צריך למצוא פתרון אחר.
פאק דווקא כשאני אנונימי אני מקבל פרח
א. צבא שמתנגד לך לא יעזור לך.
ב. תחשבו שנייה על זה, יש אוכלוסייה גדולה מאוד יחסית שיש לה ויכוחים רבים עם האוכלוסייה הכללית עוינות.
בואו ניקח את הבנים הכי צעירים חוזרים שלה, ניתן להם נשק, ונעצבן אותם עוד יותר.
זה בטוח יעזור לנו.
בקיצור אני בעד שוויון אבל הרעיון לא עובד. הייתי מעדיף שרעיון כזה יעבוד אבל הוא פשוט לא . צריך למצוא פתרון אחר.
פאק דווקא כשאני אנונימי אני מקבל פרח
אנונימי
נגד-
אני בעד שיהיו מתנדבים כי מי שרוצה יעשה את התפקיד שלו בצורה הרבה יותר טובה ממישהו שלא רוצה להיות שם, אם יהיה חוסר במתנדבים יהיה אפשר לעשות גיוס חובה, אבל לחייב את כל האוכלוסיה החילונית זה דיי לא הוגן.
אני בעד שיהיו מתנדבים כי מי שרוצה יעשה את התפקיד שלו בצורה הרבה יותר טובה ממישהו שלא רוצה להיות שם, אם יהיה חוסר במתנדבים יהיה אפשר לעשות גיוס חובה, אבל לחייב את כל האוכלוסיה החילונית זה דיי לא הוגן.
^ יש גם את החרדים שלא מתגייסים
אנונימי
בעד
בעד
בעד
כן גם מאלה מהחילונים מלא מזייפים.
יש שיגידו בצדק
יש שיגידו בצדק
אנונימי
באותו הנושא: