התחברות
הרשמה
מה לעשות? התכתבתי עם הקראש שלי והוא לא נכנס להודעה שלי כבר שלושה ימים וחשבתי שזה סתם הוא לא שם לב המשך בפירוט
אבל העלתי משהו לסטורי והוא ראה
אז זה אומר שהוא כן ראה את ההודעה שלי והוא פשוט לא עונה:((
20 באוקטובר 2020, 12:10
3 תשובות
אולי שכח
H
Happy Soviet Man
את ממש מאוהבת בו, אני מבינה...
@libby
שואל השאלה:
כן..
אנונימית