5 תשובות
^אבל כתבת את זה בביו
כתבתי את זה בביו באותו יום שקניתי אותו והתלהבתי חחח, למען האמת את צודקת ויש עוד הרבה דברים חוץ מזה שצריך לשנות בביו שלי
זה סתם לעשות flex וזה מביך...
גם לי יש אייפון(11) ואני לא רואה סיבה לרוץ ולעשות flex על כזה דבר
ממש לא שטחי את רק רוצה להתעניין
לא, אבל חסר פואנטה
באותו הנושא: