8 תשובות
נורמלי
תהנה מהגיל הזה
זה הזמן
ציני זה לא ילדותי , בכלל לא , צוחק הרבה זה לא ילדותי , עושה שטויות? לא ילדותי .
מה הסיפור .. זה תכונות שאני ועוד המון מעריכות בבני אדם
אנונימית
גם אני כזאת ואני בת 16
אני חושבת שזה קסום אולי זה ישתנה
אבל זה אף פעם לא כיף להתבגר..
נורמלי. ברור שזה ישתנה, אתה רק בן 15 (זה הגיל).
את האמת כל עוד אתה מרגיש שזה אתה זאת האישיות שלך אל תנסה לשנות את זה או לשאול אנשים מה הם חושבים על אישיות כזאת ויכול להיות שזה יעבור או ישתנה ויכול להיות שלא..
I:
לול ברור שזה נורמלי תצחק כמה שבאלך תהנה מהזמן הזה
אני בת 19 והכי ילדותית שקיימת תפסיק לחפש אישורים אצל אנשים אחרים, תאהב את עצמך?
זה נורמלי לגמרי תהנה מהגיל הזה כמה שאתה יכול! זה עובר מהר מדי..