4 תשובות
אני בול כמוך יש לי תור בשישי בבוקר ועד אתמול הכל היה מושלם והיום סידרתי את החדר והכל נשבר לי אבל הקוסמטיקאית שלי עושה השלמה עם אקריל והרוב עושות השלמה תשאלי אם היא יכולה זה לא יעלה יותר מ 10 שקלים
שואל השאלה:
^^הקוסמטיקאית שלי זאת השכנה שלי ולפני שבועיים כזה עשינו בדיקה ויצא שלילי אז נכנסנו לבידוד ואין לנו קורונה
בשבועיים האלה מישהי ממכם יכלה להידבק, וגם מהשכנה שלך אפשר להידבק
המרחק לא משנה
אנונימית
לא הולכים כי יש קורונה
די להפיץ מחלות
אנונימית