תשובה אחת
שואל השאלה:
כיאלו התחלתי לערוך ב audiotool שזה מאוד נוח וזה גם בחינם אבל אני לא יכולה להסיף משלי ואד לערוך עליהם וזה מה שביאס אותי
כיאלו התחלתי לערוך ב audiotool שזה מאוד נוח וזה גם בחינם אבל אני לא יכולה להסיף משלי ואד לערוך עליהם וזה מה שביאס אותי
אנונימית
באותו הנושא: