8 תשובות
כי זה ממש לא נוח
יש כאלה שאומרים שזה עוצר את הגדילה
אני אישית תמיד ישנה עם חזייה ואני מידה f אז וואלה לא נעצר לי שום גדילה
אני אישית תמיד ישנה עם חזייה ואני מידה f אז וואלה לא נעצר לי שום גדילה
כי בלילה החזה שלנו גדל.. וגם זה יותר נוח.. מי לעזאזל יושנת עם חזייה חחח
אני ישנה עם גוזיה
לא נוח לי בלי, אני תמיד משהו מתחת עלי
לא נוח לי בלי, אני תמיד משהו מתחת עלי
אנונימית
כי זה לא נוח
שואל השאלה:
תטדה קימוש
תטדה קימוש
אנונימית
כי זה לא נוח.
זה חוסם את הגדילה (בלילה החזה שלנו גדל) לא חוסם את הגדילה אבל זה פחות נוח כזה
וזה גם לא טוב לגב כל כך לפעמים שאני ישנה עם זה נתפס לי הגב
זה חוסם את הגדילה (בלילה החזה שלנו גדל) לא חוסם את הגדילה אבל זה פחות נוח כזה
וזה גם לא טוב לגב כל כך לפעמים שאני ישנה עם זה נתפס לי הגב
למה כן? את לא צריכה משהו חם ולא נוח שיסדר אותך כשאת ישנה ואת בפיג'מה
באותו הנושא: