3 תשובות
לא
ללמוד לבד לרכוב על סקייטבורד לא מביך ללכת לסקייטפארק לא ההיתי הולכת לבד לא בגלל שזה מביך שסתם יהיה חברה וגם אם את מתחילה ללמוד עדיף לא לחכת לסקייטפארק זה סתם עדיף לך להיות במרחב פתוח פשוט לייד הבית סתם מקום
לא מביך בכלל
וגם לא מביך ללכת לבד לסקייטפארק. את יכולה להכיר שם אנשים והם יעזרו לך
וגם לא מביך ללכת לבד לסקייטפארק. את יכולה להכיר שם אנשים והם יעזרו לך
באותו הנושא: