5 תשובות
דבר ראשון, המון מזל טוב!, דבר שני, לפני שנתיים לא ידעתי איך לחגוג יום הולדת ולא חשבתי שיחגגו לי אבל חברות שלי היו שחקניות טובות ועשו לי מסיבת הפתעה! אולי זה יקרה גם לך:)
שואל השאלה:
לא אני עושה מחר יומולדת, הזמנתי את כולן, אבל הקטע הוא שאין לי חברים בכיתה, הזמנתי רק בנות מהשיכבה, אז אני לא יודעת אם הן יחליטו כן להזמין לי בלונים, ואני ממש ממש רוצה, זה יהיה פדיחה אם יש לך יומולדת ולא יביאו לך בלונים:\
לא אני עושה מחר יומולדת, הזמנתי את כולן, אבל הקטע הוא שאין לי חברים בכיתה, הזמנתי רק בנות מהשיכבה, אז אני לא יודעת אם הן יחליטו כן להזמין לי בלונים, ואני ממש ממש רוצה, זה יהיה פדיחה אם יש לך יומולדת ולא יביאו לך בלונים:\
אנונימי
אז תגידי להן כזה:" וואי איך אני אוהבת בלוני הליום בימי הולדת, זה ממש חמוד" או משהו בסגנון ותקויי שהן יבונו את הרמז (; בהצחה ובמזל טוב
שואל השאלה:
רמזתי כבר, אבל תיראי לא נעים להגיד אבל אני מרגישה כאילו שהחברה הכי טובה שלי כל הזמן מנסה לדפוק אותי, כמו שהיא רמזה לבנות שבלונים לבית ספר זה מטומטם וזה, אני מפחדת שהיא תהרוס לי:\
רמזתי כבר, אבל תיראי לא נעים להגיד אבל אני מרגישה כאילו שהחברה הכי טובה שלי כל הזמן מנסה לדפוק אותי, כמו שהיא רמזה לבנות שבלונים לבית ספר זה מטומטם וזה, אני מפחדת שהיא תהרוס לי:\
אנונימי
מקסימום תגידי שחברה שלך מבית ספר אחר הביאה לך על הבוקר בלונים, ותנפחי חבילת בלונים לעצמך.. לפני שנתיים עשיתי את זה ובסוף לא הייתי צריכה אותם כי הביאו לי מלא בלונים..
באותו הנושא: