2 תשובות
תזכרי שהכל אפשר לשנות והכל טוב. ואל תשווי זה לא עושה טוב
אל תשווי את עצמך לעולם .
אם יש לך אפשרות לתקן לכי על זה
אם את מרגישה שעשית כפי יכולתך ונתת את עצמך ואת מרוצה, אל תגשי לשפר
בהצלחה
אם יש לך אפשרות לתקן לכי על זה
אם את מרגישה שעשית כפי יכולתך ונתת את עצמך ואת מרוצה, אל תגשי לשפר
בהצלחה
באותו הנושא: