2 תשובות
תזכרי שהכל אפשר לשנות והכל טוב. ואל תשווי זה לא עושה טוב
אל תשווי את עצמך לעולם .
אם יש לך אפשרות לתקן לכי על זה
אם את מרגישה שעשית כפי יכולתך ונתת את עצמך ואת מרוצה, אל תגשי לשפר
בהצלחה