10 תשובות
אמרו בסוף שיעלו בשעה 5
המוקדנית
איזה חרטא דיי עם החירטוטים האלו אתם סתם גורמים לאנשים לפתח ציפיות
המוקדנית אמרה לי שיעלו ב3!:(
מה זה זה אין תיאום בין המוקדניות
לאף אחד לא עלה, נראלי שגם הם לא יודעים בעצמם מתי יעלה
עלה לי
ואתם עןשים לי מינוסים...