3 תשובות
תגידי לה שזאת תקופה רעה וקשה ללמוד ולהתרכז.
קודם כל זה רק ציון ותאמרי לה שהיית בלחץ תשתפי אותה ותהיי איתה פתוחה
גם עם כל הלחץ והזום זה לא נוח ואי אפשר באמת לקבל ציון טוב כמו שהיית יכולה לקבל
גם לי היה בוחן אתמול ולא הלך לי בכלל אני אישית לא מבינה כלום מהזום תשתפי את אמא שלך בזה אני בטוחה שהיא תבין אין לך ממה להיות בלחץ בסך הכל היא רוצה שיהיה לך טוב
גם עם כל הלחץ והזום זה לא נוח ואי אפשר באמת לקבל ציון טוב כמו שהיית יכולה לקבל
גם לי היה בוחן אתמול ולא הלך לי בכלל אני אישית לא מבינה כלום מהזום תשתפי את אמא שלך בזה אני בטוחה שהיא תבין אין לך ממה להיות בלחץ בסך הכל היא רוצה שיהיה לך טוב
תגידי שקשה ללמוד דרך הזום
באותו הנושא: