7 תשובות
אולי בגלל הגרסא החדשה
שואל השאלה:
הורדתי אותה ממש ביום שהגרסה יצאה ולא עשה לי כלום
הורדתי אותה ממש ביום שהגרסה יצאה ולא עשה לי כלום
ככה זה , זה נחשב כבר דגם ישן ואפל דופקים את האייפונים הישנים.
מדובר באייפון 8 חדש או אייפון יחסית ישן ? במידה וכן יכול להיות שהסוללה שלך לא טובה
שואל השאלה:
אייפון 8 פלוס חדש לא יד 2 חדש לגמרי
אייפון 8 פלוס חדש לא יד 2 חדש לגמרי
שואל השאלה:
גם הפלאש הפסיק לעבוד לי בתמונות
גם הפלאש הפסיק לעבוד לי בתמונות
נסה להשתמש בbooster
למחוק שטויות
לראות שיש זיכרון פנוי
למחוק שטויות
לראות שיש זיכרון פנוי
באותו הנושא: