5 תשובות
סימפ
אנונימית
לא, כמו שחלק הבנות מעצבנות ומפגרות
אני לא חושב ככה כי מלא בנים קוראים לי מוזר (ואני נוטה להסכים איתם) זאת אומרת שאני לא כמוהם אז אני לא כמו כל הבנים אז לא כל הבנים הם אותו דבר... ויש המון בנים חראות וכל זה אבל בנות לא יכולות להתרבות לבד ובהנחה שכן יכולים להיוולד להן בנים ואז כאילו... קיצור רק בנות זה לא אפשרי.
ההפך , בנות הן המגעילות
אנונימית
^לדעתי זה לא מתחלק לבנים או בנות, שני הצדדים לא מדהימים בהרבה מקרים ובשני הצדדים יש אנשים מגעילים.
באותו הנושא: