5 תשובות
תגיד לה בפנים את מה שאתה מרגיש
זה נורא תלוי מה קרה איתה
אבל אני הייתי כותבת משהו בסגנון הזה -
היי,
זה לא ילך בנינו
אני כרגע במקום אחר
ולא בעניין של זוגיות
ומצטערת אם פגעתי

משהו כזה יותר מורחב
שואל השאלה:
מה לומר אבל?
אנונימית
להיות כנה זה עדיף
מאשר להשלות אותה