5 תשובות
לא מדברת מנסיון חס וחלילה אבל אם זה היה כזה פשוט אז כבר כולם היו חותכים את זה אבל יש בפנים גם איומים וכאלה
אנונימית
כי לרוב הפוגע מאיים על הנפגע שהוא יהרוג אותו או משהו כזה נראה לי...
אנונימית
איומים, הבטחות. אהבה. עדיין אוהבים את אותו בן אדם ומשכנעים את עצמך שזה חד פעמי והכל בסדר
לפעמים גם פחד
לפעמים גם פחד
לרוב מפחד
הצד שנפגע מהאלימות בדרך כלל יפחד מדי לסיים את זה, כי תחשבי כמה זה יכעיס את הצד הפוגע? זה קשה והמצב תמיד מסובך במערכת יחסים אלימה לצערי:( כנראה שיש עוד סיבות אבל זאת ההשערה שלי
הצד שנפגע מהאלימות בדרך כלל יפחד מדי לסיים את זה, כי תחשבי כמה זה יכעיס את הצד הפוגע? זה קשה והמצב תמיד מסובך במערכת יחסים אלימה לצערי:( כנראה שיש עוד סיבות אבל זאת ההשערה שלי
אה וגם לפעמים הצד שנפגע יאהב את הצד השני יותר מדי בשביל להיפרד ממנו, גם אם הוא פוגע בו פיזית
באותו הנושא: