12 תשובות
להיות נחמדים גם כשלא חייבים
אם תתעלם זה יעלם.

^ אני לכל הבעיות שלי.
you choose! :):
הגלגל מסתובב, אני הבנתי את זה רק בזמן האחרון.
"פעם בכיתי כי לא היו לי נעליים לשחק כדורגל אבל יום אחד ראיתי בן אדם בלי רגליים והבנתי כמה עשיר אני"
(מהטיק טוק)
"הכול לטובה" זה ככ נכון גם אם באותו זמן זה לא נראה ככה
- הכל מתחיל ונגמר במחשבה
- תני לדברים זמן ותראי איך הכל עובר והרגע, הכל יתבהר עם הזמן
- תמיד יש שמש אחרי אחרי גשם, ותמיד יש צחוק אחרי בכי. (כלומר דברים רעים עוברים)

האחרון הוא משיר שנקרא why worry, שיר ממש ממש יפה ממליצה במיוחד למי שמחפש שירים שיעודדו בזמנים עצובים
"תחיה את החיים" , משפט כל כך נכון, החיים קצרים אנחנו צריכים להעז ולנסות, אחרת זה יהיה פספוס, חיים פעם אחת!!!
התעוררתי בבוקר ב"ה כל השאר זה פלוס.
נותנים לך מתנה תיקח נותנים לך מכות תברח
להנות לצחוק ולאהוב
אקונה מטטה