6 תשובות
בוודאי שיכנסו הקורונה לקחה לנו את חיי החברה
בתור אחד שעבר לביהס חדש ורק רוצה להכיר חברים חדשים יידי כבולות כרגע אז כן זה מבאס..
אנונימי
צודקת לגמרי. זה מדכא לקרוא מהספר הדיגיטלי במסך אחד ולקרוא את השאלות במסך אחר משהו כמו 7 שעות ביום. הרבה יותר קשה לתקשר עם אחרים דרך המסך ואני מעדיפה לראות אנשים מול הפנים לא דרך המסך של הטלפון. אני גם לא מבינה למה הגנים חוזרים ואנחנו לא, אנחנו לא באינטרקציה עם הגנים מה זה משנה אם גם אנחנו נחזור או לא? אבל העיקר שתרגלנו תרגולי חירום באופק...
הקורונה הפכה לנו את החיים לגמרי:/
ממש צודקת.
שואל השאלה:
אמיתי לגמרי , משרד החינוך מזעזע פה
הורס חיים של ילדים
אמיתי לגמרי , משרד החינוך מזעזע פה
הורס חיים של ילדים
אנונימית
באותו הנושא: