2 תשובות
נראה לי בקושי אפשר לעבור לקיבוץ
זה משהו שבדרך כלל הוא לאנשים ספציפיים שמעבירים אותו לילדים שלהם והלאה (המשפחות בדרך כלל שם מש הקיבוץ הוקם) ..
אז זה בעייתי לעבור לשם אבל אם יצא וכן אז בדרך כלל יש שם וילות אז אני חושבת בסביבות ה3000000
זה משהו שבדרך כלל הוא לאנשים ספציפיים שמעבירים אותו לילדים שלהם והלאה (המשפחות בדרך כלל שם מש הקיבוץ הוקם) ..
אז זה בעייתי לעבור לשם אבל אם יצא וכן אז בדרך כלל יש שם וילות אז אני חושבת בסביבות ה3000000
אנונימית
בתים בקיבוצים הם מאוד יקרים.
ולחלק מהקיבוצים אי אפשר להיכנס בכלל בלי קשר לקיבוץ (להיות בן קיבוץ או נשוי לאחד). גם לאלו שאפשר להיכנס בלי קשר לקיבוץ-זה מאוד קשה ודורש מספר וועדות קבלה וכאלה-בנוסף להון קטן.
קיבוצים נחשבים לקבוצה מאוד יוקרתית ושמאוד שווה לגור בה, גם כי מקבלים הרבה דברים מסביב (יש חינוך מאוד נוח, ברוב הקיבוצים יש חדר אוכל, מתקני ספורט שפתוחים לקיבוץ, חגים משותפים, אווירה של אחדות הדדית וכל זה)וגם כי הבתים עצמם לרוב מאוד שווים.
בית בהרחבה של קיבוץ הוא בית גדול, בהרבה מקומות דו קומתי, וכולל גם גינה יפה-שצריך לטפח לעיתים לבד ולעיתים גם הטיפול בגינה מסופק בידי הקיבוץ.
בסופו של יום הדרך הכי קלה להגיע לקיבוץ היא להתחתן עם בן קיבוץ-כי אז במידה ומתקבלים לחברות בקיבוץ (שזה מאוד שווה את זה)-מקבלים דירה בערך בחינם מהקיבוץ-בנוסף לכל היתרונות האחרים.
בלי קשר לקיבוץ זה מאוד יקר ומאוד מסובך-לא בטוח שאני ממליץ.
ולחלק מהקיבוצים אי אפשר להיכנס בכלל בלי קשר לקיבוץ (להיות בן קיבוץ או נשוי לאחד). גם לאלו שאפשר להיכנס בלי קשר לקיבוץ-זה מאוד קשה ודורש מספר וועדות קבלה וכאלה-בנוסף להון קטן.
קיבוצים נחשבים לקבוצה מאוד יוקרתית ושמאוד שווה לגור בה, גם כי מקבלים הרבה דברים מסביב (יש חינוך מאוד נוח, ברוב הקיבוצים יש חדר אוכל, מתקני ספורט שפתוחים לקיבוץ, חגים משותפים, אווירה של אחדות הדדית וכל זה)וגם כי הבתים עצמם לרוב מאוד שווים.
בית בהרחבה של קיבוץ הוא בית גדול, בהרבה מקומות דו קומתי, וכולל גם גינה יפה-שצריך לטפח לעיתים לבד ולעיתים גם הטיפול בגינה מסופק בידי הקיבוץ.
בסופו של יום הדרך הכי קלה להגיע לקיבוץ היא להתחתן עם בן קיבוץ-כי אז במידה ומתקבלים לחברות בקיבוץ (שזה מאוד שווה את זה)-מקבלים דירה בערך בחינם מהקיבוץ-בנוסף לכל היתרונות האחרים.
בלי קשר לקיבוץ זה מאוד יקר ומאוד מסובך-לא בטוח שאני ממליץ.
באותו הנושא: