8 תשובות
החופש הגדול מבלבל את שעות השינה. כשאת מצליחה להירדם, תכווני את השעון על שעה מוקדמת ואז תתעוררי. זה עשוי להחזיר את סדר שעות השינה שהיית רגילה אליו.
כדאי מאוד לא לישון ביום, ולהפסיק כל הקופאין, (תה קפה שוקולד וקולה). תשתי ביום תה בבובג ותיקחי מגנזיום. כל טוב.
שואל השאלה:
אני בכלל לא נוגעת בקפה..
אנונימית
יש סיבות נפוצות רבות
שינה במשך היום
שתייה מרובה של קפה לפני השינה
או שתייה אם קופאין כמו קולה וכדו'
פשוט להימנע מכל אלו כ2 שעות לפני השינה
לילה טוב חלומות מתוקים
נסי לחשוב מה מטריד אותך, ולמה את לא מצליחה להרדם, על מה את חושבת?
אם תשתי נס קפה לפני השינה זה מאוד מרדים, ממליצה בחום:-)
בהצלחה!
ישמצב שיום אחד נמשכת להיות ערה עד איזה שעה 4 לפנות בוקר ככה וזה נהפך להרגל, זה קרה לי (:
היום תנסי להשאר ערה עד השעה הכי מאוחרת שאת יכולה ותרשמי לאבא שלך או לאמא שלך שיעירו אותך באיזה 8וחצי או 9 ואז התיי עייפה לכל היום ולילה זה יסתדר.
מקווה שעזרתי (:
לא כדאי שום משקה חוץ ממים-אם צמאים וגם לא כדאי סמוך לשנת לילה.
סיבה נוספת למה שציינו כאן-היא אובר פעילות ודינמיות, סמוך לשינה (עד שעה) שמכניסה את כל החושים שלך להיי ספיד כזה-ואז למרות חוסר השינה והזמנים הלא בריאים (03:00) אינך מצליחה לישון מה שנקרא עודף אנרגיה, הגוף כדי לא לקרוס, מתגונן ומפעיל את האנרגיה השמורה לו ב"מחסן" ואז במקום ליישן אותך-היא מעירה אותך.
זכרי של -לא מומלץ לפני שינה לעשות פעילות מאומצת, וכדאי לנוח צהריים-שהגוף לא יעשה את מה שאמרתי לך..
אם את עייפה ביום - אל תשני ותתאפקי וככה בלילה את תשני טוב (: