2 תשובות
לא לא לא אני לא יודעת למה הם לא מדברים איתך אבל זה לא בגלל שאת מלאה ואני כמעט בטוחה שיש לך אופי מדהים אז הפסד שלהם בסוף את תמצאי משהו אל תדאגי❤
תעברי צד..... אני סתם צוחקת אם הם לא מדברים איתך הפסד שלהם אני חושבת שאת מהממת ואם את מרגישה מעיקה פשוט תפסיקי לדבר איתם אם בן ידלק עלייך הוא יגיד לך הוא ירמוז מקווה שעזרתי יאללה ביי
באותו הנושא: