4 תשובות
כן, אני בסטודיו לריקוד
רקדתי מגיל 3 עד 11 אבל הייתי אומרת שלא לול
אני רוקדת כמו מקק שנדרס, אבל לומדת
מבינה אותך לגמרי, תנסי לעבור בכריאוגרפיות על כל תנועה בפני עצמה ולמצוא איך את יכולה לעשות אותה בדרך שלך ולזוז בדרך שלך, פשוט קחי את הריקוד לסטייל שלך כי זה מה שהכי חשוב בריקוד, אל תנסי לחקות תנועות של אחרים כי זה באמת יראה פחות טוב
חלק מאוד גדול של "לרקוד גרוע" זה נובע מחוסר בטחון, אז גם אם את חושבת שאיך שאת זזה זה לא יפה, תאמיני לי שאם תוציאי את הריקוד מ(קיטשי)הלב והבפנים שלך ותרגישי שאת באמת זזה בצורה משוחררת זה יהיה מהמם בדרך שלך

בכל מקרה תחפשי סרטונים ביוטיוב על ריקוד, יש המון סרטונים שמסבירים על איך לדעת איך לזוז נכון ומגניב, וסתם תנסי ללמוד כריאוגרפיות שאת אוהבת כדי לתרגל תנועות וזכרון, שזה גם משהו מאוד חשוב כי הזכרון שלי בריקודים זוועה
אני כן יודעת ❤