5 תשובות
למה את בורחת?
את לא צריכה לעשות כלום אף אחד לא יזכור אותך גם ככה

ואני עשיתח את הבדיקות האלה אני אומרת לך מנסיון
Apf
שואל השאלה:
אבל זה ממש מפדח ובאמת שאני חייבת לעשות את הבדיקות האלה
אנונימית
תקשיבי לרופא/ה באמת כלכך לא אכפת מזה
וברגע שאת תצאי מהחדר יכנס המטופל הבא וגם ממנו לא יהיה להם אכפת
פשוט שימי זין ותטפלי בזה בהזדמנות אם זה מפריע לך
כרגע באמת שאין לך ממה להיות מובכת
Apf
שואל השאלה:
ברור שאעשה לייזר בצורה נורמלית בהמשך פשוט כרגע אני חייבת לעשות את הבדיקות האלה וזה מביך אותי ממש.
אנונימית