15 תשובות
כי את חשובה ויש לך מטרה ומשמעות בעולם הזה.
כי יש מישו/י שאוהב/ת ולא רוצה לאבד אותך גם אם את לא מודעת לזה
שואל השאלה:
לא מוצאת את המטרה ולא את המשמעות
אנונימית
יש סיבה לכך שנולדת גם אם את לא רואה את זה עכשיו. אלה אפילו דברים שיכולים לקרות בדור הבא דרך הצאצאים שאת בעצמך הבאת לעולם
למה את חיה? אין סיבה מיוחדת.. הסיכוי שהתודעה שלך תיווצר בהפרייה של הביצית של אמא שלך זה 1 לכמה מיליונים.. ככה שמבחינה ה"למה את כאן" פשוט כי ככה יצא. באותה מידה יכולת להיות בן אדם אחר.
למה לך לחיות? אם כבר את כאן, תהני ממה שיש לעולם להציע.
אנחנו לא כמו בעלי חיים, החיים שלנו מורכבים הרבה יותר מלבד הישרדות ורבייה. יש לנו שאיפות, רצונות, סיפוקים.
אז למה לא לשאוף ולמה לא להציב לעצמך מטרות לחיים שאת רוצה לחיות? בטוח יש דברים שאת נהנית מהם, פשוט כרגע יש יותר דברים שמדכאים אותך אז את לא רואה פואנטה.
אבל מה שמדכא אותך כרגע לא ימשיך לדכא אותך עוד 5 שנים, נגיד.
את משתנה , את משנה את הסביבה שלך, האנשים סביבך מתחלפים. אם כרגע לא טוב זה לא אומר שעד סוף חייך לא יהיה לך טוב.
יש למה לצפות.
כי יש מישהו שמעריך אותך ויאבד הכול כשיאבד אותך. הגורל רוצה שתמשיכי לחיות. ושתמשיכי להתקדם בחיים שלך.
ושתמשיכי ליפול ולהתייאש כדי להיות יותר חזקה. אל תוותרי אף פעם. את מדהימה.
4AM
אם אלוהים ברא אותך כנראה את חשובה גם אם את לא חושבת ככה.
אם קרה משהו זה לא סיבה להרים ידיים, הכול עובר בסופו של דבר.
את מוזמנת לדבר איתי ואפילו אשמח שנדבר:)
מקווה שעזרתי!!
משמעות החיים היא למצוא משמעות לחיים
היי. קחי עוד סיבה, בזכותך. אני עונה בחיר! פני אליי בפרטי אם את רוצה שאשאיר חותמת ממך בביו שלי.
תודה רבה לך על הפרח הזה. ❤
4AM
אמא ואבא שלך שכבו וילדו אותך, וכנראה התשובה לשאלה למה את חיה היא רק אצלך, אף אחד לא יודע חוץ ממך
שואל השאלה:
הייממש בכיף אני לא יכולה לדבר איתך בפרטי כי אין לי 5 פרחים
אבל שיהיה לי אני אדבר
אנונימית
תגיבי לי על הפרטי זה אפשרי. כמובן רק אם בא לך.
4AM
אחלה גבר אתה, יודע לתמוך. שאפו יגברי
שואל השאלה:
ממש תודה לך אתה נשמע בן אדם ממש טוב עמנואל אודה
אנונימית
אני שואלת את אותה שאלה כל יום ואף אחד לא יודע להגיד לי למה .. כשהיו לי ילדים אני אגיד שאני חיה בישבילם, אבל כרגע זה נראה לי מיותר .