4 תשובות
תנסי קודם 6%על חלק מהשיער ממש חלק קטן אפילו המאחורה ועוד חלק עם 9% ותראי איזה נותן לך תוצאה טובה
אנונימית
השיער שלי עבר כמה חימצונים ולדעתי עדיף את ה9%
תעשי 9 עם זה עבד לך קודם. אבל זה לא טוב לשיער שלך לצבוע עם צבע של הסופר
שואל השאלה:
אני לא צובעת
אני לא צובעת
אנונימית
באותו הנושא: