6 תשובות
תשתמשי בספריי שמן/אפייה.
שואל השאלה:
אין לי
אין לי
אנונימית
אז פשוט שימי קצת שמן על המחבת ותמרחי את זה עם נייר
תשמע/י אין דבר כזה אוכל משמין את פשוט צריכה ליהיות בגירעון קלורי ❤ את יכולה לדפוק אפילו המבורגר
^את שוב מעודדת אכילת מאכלים מעובדים ועתירים בקלוריות.
נכון שגירעון קלורי היא הדרך היחידה לרדת במשקל/להתחטב.
אבל עדיין צריך לשמור על אורח חיים בריא ומאוזן.
נכון שגירעון קלורי היא הדרך היחידה לרדת במשקל/להתחטב.
אבל עדיין צריך לשמור על אורח חיים בריא ומאוזן.
נכון אבל לא כל הזמן צריך להמנע מדברים אוכל זה חלק מקיומינו אפשר להתפנק לפעמים..
באותו הנושא: