6 תשובות
כן זה אמור להיות ככה
את מכניסה לקופסה ואת מחברת למטען רגיל כמו של אייפון נראה לי. מתחת לקופסה יש מקום לחיבור
אנונימית
זה מטעין לבד, לא צריך ללחוץ על כלום.
הכפתור מאולטרה זה רק שאת מנסה לחבר את האוזניות לפלאפון בפעם הראשונה, לוחצים עליו כדי שהפלאפון יזהה את הבלוטוס של האוזניות
הכפתור מאולטרה זה רק שאת מנסה לחבר את האוזניות לפלאפון בפעם הראשונה, לוחצים עליו כדי שהפלאפון יזהה את הבלוטוס של האוזניות
אנונימי
הכפתור מאחורה*
אנונימי
הכפתור מאחורה זה רק לחיבור בפעם הראשונה.
כשאת מכניסה את האוזניות לקופסא זה מטעין אותם אוטומטית.
כשאת מכניסה את האוזניות לקופסא זה מטעין אותם אוטומטית.
זה מטעין לבד הכפור מאחורה זה לחיבור לטלפון. אם יש אור ירוק זה מוטען עם סוללה ואם האור אדום את צריכה לחבר את המטען עד שהאור ירוק
באותו הנושא: