2 תשובות
שבמשך כל העונות ראג' מחפש בת זוג ובסוף העונה עדיין אין לו בת זוג למרות שהאחרונה הייתה סבבה לגמרי. וכשהוא ואמילי נפרדו כי הם היו ממש חמודים ביחד
ואני גם לא ממש אוהבת את האוורד החרמן מהעונות הראשונות
ואני גם לא ממש אוהבת את האוורד החרמן מהעונות הראשונות
אני לא אהבתי שפני יורדת על כולם