18 תשובות
כל החברות שלי או שונאות קייפופ או לא אוהבות אף להקה חוץ מבלאקפינק או ביטיאס. אני צריכה עוד אנשים שמכירים להקות פחות מוכרות לול
כןכןכן
סטאן שייני. ביי דה ווי
שלום לך
אני סטאן של יותר מ50 להקות חלח
אני סטאן של יותר מ50 להקות חלח
שואל השאלה:
חח אני סומכת עלייך
חח אני סומכת עלייך
אנונימית
אני קוראת לעצמי ככה, תגידי לי להקה ונראה לי אני אכיר אותה.
דיי עם החרטא אמיתיים לא אמיתיים זו אובססיביות
אני מכירנ את ביטיאס, סטרי קידס ובלאק פינק
אני מניחה שאני קייפופיסטית אמיתית, לפי מה שתיארת. אני מכירה המון להקות, לא כולן מוכרות כמו ביטיאס או בלאקפינק.
אני מעריצה רק של ביטיאס אבל מכירה עוד להקות
שואל השאלה:
^סטאן אפריל לעור פנים חלק יותר
ממש בא לי להביא לך פרח :(
^סטאן אפריל לעור פנים חלק יותר
ממש בא לי להביא לך פרח :(
אנונימית
וואי אני חייבת לשנות את השם הוא נשמע ממש נודני לא שיניתי אותו כבר חודשיים uwu
שואל השאלה:
^לאא תשאירי זה נכון מידיי כדיי לשנות :)
^לאא תשאירי זה נכון מידיי כדיי לשנות :)
אנונימית
מה אפילו???? מה זה משנה אם הלהקות שמישהו אוהב מוכרות יוצר או פחות?
כן
תקשיבי כל עוד מישהו אוהב שתי להקות קייפופ לפחות הוא קייפופיסט, זה לא משנה אם זה בלאקפינק וביטיאס או אחרים.
תקשיבי כל עוד מישהו אוהב שתי להקות קייפופ לפחות הוא קייפופיסט, זה לא משנה אם זה בלאקפינק וביטיאס או אחרים.
חוץ מביטיאס ובלאקפינק אני סטאן של אנסיטי אבל אני שומעת עוד המון שירים של המון להקות פשוט קשה לי לעשות סטאןן
כאן כאן כאן כאן
אמגג השם שכתבת באמת שכל הבייביז ארמיז ובלינק בערך קוראות לעצמן ככה(לא מכלילה).
ויחסית על איזה קייפופסטאן את מתכוונת :))
ויחסית על איזה קייפופסטאן את מתכוונת :))
באותו הנושא: