5 תשובות
i feel you
תסבלי אותה בינתיים,אין מה לעשות
תסבלי אותה בינתיים,אין מה לעשות
יואו ככה בול המורה שלי אני שונאת אותהה
רק בגללה אני רוצה לרדת להקבצה ב
רק בגללה אני רוצה לרדת להקבצה ב
אחרי הזום תדברי עם אמא שלך. :)
אני מבינה אותך, זה מעצבן, אבל אין מה כל כך לעשות. תחכי עד שתעברי הקבצה. בהצלחה!
פשוט תחכי אבל די נדפקת חח באסה
באותו הנושא: