1. באיזה יום נברא האדם? א.ביום השלישי ולכן נאמר פעמיים "וירא ה' כי טוב" ב. ביום החמישי יחד עם המאורות ג. ביום הראשון ד. ביום השישי. לאחר שברא את כל שאר הברואים
2.איזה קושי מעלה פסוק 26 בבראשית פרק א'? "ויאמר ה' נברא אדם בצלמנו כדמותנו" א. ה' מדבר בלשון רבים ב. ה' בורא את האדם בעזרת אלים אחרים ג. וזה מעלה קושי כי ה' הוא יחיד ג. האדם הוא הבריאה הקשה ביותר של ה' ולכן הוא מדבר בלשון רבים ד. לשון רבים היא "לשון כבוד של מלך"
3. תפקיד האדם בפרק א' הוא להתרבות ולשלוט על שאר הברואים א. נכון ב. לא נכון
4. על פי פרשנויות מסוימות, סיפור הבריאה בפרק א' מסופר באופן כללי. וסיפור הבריאה בפרק ב' מסופר באופן מפורט יותר
א. נכון ב. לא נכון
5. בבריאת האדם בפרק א' האדם נברא ראשון מעפר ולאחר שהיה בודד. אמר ה' "לא טוב היות האדם לבדו, אעשה לו עזר כנגדו" וברא מצלעו את האישה.
א. לא נכון, כך נברא האדם בפרק ב' ב. נכון, כך נברא האדם בפרק א'